3 op een rij voor S.V. Honselersdijk?
vrijdag 23 maart 2018

Vorige week wist het eerste elftal van S.V. Honselersdijk de tweede overwinning op rij te boeken. Op een ijskoude middag wist de ploeg van trainer Piet Boon de uitwedstrijd bij CVC Reeuwijk gemakkelijk te winnen (0-4). Staat dit weekend op Super Saturday zege nummer 3 in successie te wachten?

Om de zegereeks voort te zetten zal er thuis afgerekend moeten worden met DoCoS. Saillant detail hierbij is dat de Honselse formatie nog niet eerder wist te winnen van de Leidenaren. Vorig seizoen werd er zowel in de thuis- als in de uitwedstrijd verloren, terwijl eerder dit seizoen de punten werden gedeeld in Leiden. De Leidenaren vertonen de laatste weken een wisselvallige vorm, gezien de thuisnederlaag tegen Voorschoten'97 en de winstpartij uit bij SVC'08.

Om 14:30 zal er zaterdag op Sportpark de Strijphorst afgetrapt worden door de Pupil van de Week: Tygo Bogaard. Vervolgens zal de wedstrijd door scheidsrechter Ebink in gang worden gefloten. We wensen iedereen een goede Super Saturday toe, op naar 3 punten!

Zoomin'