Pasfoto voor "spelerspas" nu zelf uploaden via App
maandag 28 augustus 2017

De oude spelerspas bestaat niet meer nu de KNVB is overgestapt naar de Digitale Spelerspas. Ieder lid van de vereniging kan nu zelf een foto voor zijn spelerspas maken en opslaan via de nieuwe Voetbal.nl app. Download dus de Voetbal.nl app, registreer met je e-mailadres en maak een foto voor je digitale spelerspas als er nog geen foto in staat, of als je niet tevreden bent over je huidige foto.

LET OP: De foto die je in kunt stellen in de nieuwe voetbal.nl of wedstrijdzaken app is ook de foto die gebruikt wordt voor je nieuwe digitale spelerspas!!! Het is vanaf dit seizoen 100% de eigen verantwoordelijkheid van elk spelend lid, dat de foto op de digitale spelerspas herkenbaar is. Het is dus GEEN profielfoto. Op de foto moet je gezicht duidelijk herkenbaar in beeld zijn zodat de scheidsrechter snel kan bepalen of jij het wel bent. Kan hij dat niet, kun je niet mee spelen. De foto moet dus "pasfoto-achtig" zijn!

Als het inloggen op de Voetbal.nl app niet lukt, neem dan contact op met Ron van Dijk via inloggen@svhonselersdijk.nl.

Prins Group