Met Sligro en S.V. Honselersdijk naar de kwalificatiewedstrijd Nederland - Bulgarije?
dinsdag 29 augustus 2017

Namens onze leverancier Sligro mag S.V. Honselersdijk 40 entreekaarten weggeven voor de wedstrijd van het Nederlands elftal a.s. zondag 3 september om 18.00 uur tegen Bulgarije in de Johan Cruijff ArenA. Alle leden van S.V. Honselersdijk komen in aanmerking voor deze entreekaarten.

Ben je geïnteresseerd in twee tot maximaal vijf gratis entreekaarten voor deze belangrijke kwalificatiewedstrijd? Stuur dan direct een mail naar beheer@svhonselersdijk.nl t.a.v. Ab van Dijk. Binnen 24 uur krijg je van ondergetekende een bevestiging of je wel of niet in aanmerking komt voor entreekaarten en zo ja, waar en wanneer je de entreekaarten kan afhalen.

Met vriendelijke groet,
Ab van Dijk

Update 30-8-2017: De 40 entreekaarten zijn onder leden van S.V. Honselersdijk verdeeld, helaas zijn er geen kaarten meer beschikbaar.

Zoomin'