Kan jij al inloggen op de nieuwe KNVB apps?
maandag 28 augustus 2017

De eerste officiele wedstrijden gaan aanstaande zaterdag gespeeld worden en daarmee gaan we nu ook op het veld gebruik maken van het nieuwe mobiel Digitaal WedstrijdFormulier (mDWF) van de KNVB. Daarmee vervallen ook de oude spelerpassen (want ook dat gaat via de app). Het zal best even spannend worden, want het is anders en er zullen in de eerste weken ook wel wat hobbels gladgestreken moeten gaan worden.

Wedstrijdofficials kunnen de KNVB Wedstrijdzaken app downloaden in de Apple App-store of de Google Play Store. Daarmee kan het digitale wedstrijdformulier worden ingevuld en direct ingediend bij de KNVB. Om als official in te kunnen loggen op de Wedstrijdzaken app van de KNVB moet je met het juiste e-mailadres geregistreerd staan als lid van onze vereniging.

Alle leden van de vereniging kunnen gebruik maken van de nieuwe Voetbal.nl app om het programma, stand en uitslagen van je eigen team (en andere teams van onze vereniging) te raadplegen. Inloggen op deze twee apps kan alleen met het e-mailadres waarmee je in het Sportlink ledensysteem bekend bent!

Nadat je deze Apps op je telefoon of tablet geïnstalleerd hebt, kan je registreren met je e-mailadres.
Lukt het niet om te registreren, neem dan contact op met Ron van Dijk via inloggen@svhonselersdijk.nl. Ron kan nagaan of je met het gewenste e-mailadres in Sportlink staat en het e-mailadres corrigeren indien nodig.

Van der Meer verzekeringen