Gezocht! Oranjetijger met Marketing & Communicatie achtergrond voor bestuursfunctie
zaterdag 1 juli 2017

Wil je in samenwerking met jouw enthousiaste PR team de vereniging op de kaart zetten door middel van vlogs, blogs, social media en andere creatieve uitingen? Ben je een schrijftalent en altijd nieuwsgierig? Dan zoekt S.V. Honselersdijk jouw! Door enkele verschuivingen binnen het bestuur komt er een bestuursfunctie open te staan met de portefeuille marketing en communicatie.

Je stuurt het social media team en de webredactie aan en bent hier zelf een groot aandeel in. Het bestuur vergadert daarnaast zo’n 1 á 2 keer per maand en hier discussieer je mee over alles wat er binnen onze vereniging gebeurt. Belangrijk is dan ook dat je betrokken bent bij de vereniging en de verantwoordelijkheid voelt om er samen een succes van te maken.

Het is een ideale instroomfunctie binnen het bestuur, een relatief lichte portefeuille waarin je veel vrijheid hebt en je met jouw creatieve brein ver kan gaan. Naast de portefeuille staat het je uiteraard vrij om andere projecten op te pakken binnen de vereniging.

Interesse? We zijn per direct op zoek dus wacht niet te lang en stuur een email naar Rick Post via pr@svhonselersdijk.nl . Tijdens de Algemene Ledenvergadering in oktober zal je bij goedkeuring van de leden officieel benoemd worden.

Van der Meer verzekeringen