Belangrijke wijzigingen bestuurssamenstelling & portefeuille verdeling
donderdag 29 juni 2017

Tijdens de bestuursvergadering van 26 juni jl. zijn er enkele wijzigingen besproken aangaande de samenstelling en portefeuille verdeling. Zo treedt Erwin van der Mark toe tot het bestuur als Bestuurslid Zaalvoetbal, dit in een tijdelijke rol tot de aankomende ledenvergadering. Tijdens de aankomende JAL eind oktober zal hij officieel verkozen kunnen worden. Ook de termijnen van enkele andere bestuurders lopen dan af, te weten Rick Post, Erik Sosef en Hans Post.

Henk van Renesse zal zijn stek als Bestuurslid Sponsoring afstaan en gaat een andere, niet bestuurlijke, functie binnen de club vervullen. Hierover later meer.

Paul Groenewegen zal Henk opvolgen en hierdoor komt zijn portefeuille open te staan. De Kantinezaken portefeuille van Paul zal worden opgevuld door huidig secretaris Kim van Zanten. De plek van Kim wordt opgevuld door Rick Post die voorheen de Marketing, PR en Communicatie onder zich had.

Er ontstaat dus een vacature voor een bestuurslid Marketing, PR en Communicatie en hier komt binnenkort een vacature voor online te staan. De functiewijzigingen zullen per direct van kracht zijn ware het niet dat achter de schermen de overdracht geleidelijk aan zal verlopen.

Voor vragen omtrent de wijzigingen kunt u terecht bij alle bestuursleden, vragen m.b.t. de openstaande vacature kunnen gericht worden aan Rick Post, pr@svhonselersdijk.nl

Zoomin'