Wijzigingen samenstelling Technische Commissie
dinsdag 28 maart 2017

De Technische Commissie (TC) is in de nieuwe opzet aan haar 2e seizoen bezig. Onder leiding van Technisch Coördinator René v.d. Kooij is het Technisch Beleidsplan tot stand gekomen. Nu de focus gaat verschuiven van het maken van beleid naar het bewaken ervan (op het veld), doet René een stap terug. Hij stopt als Technisch Coördinator, maar blijft (als vrijwilliger) behouden voor de vereniging in de functie van algemeen TC-lid. Het is nog niet bekend wie hem als Technisch Coördinator vervangt.

Bij O9 neemt Walter de Koning het stokje over van Marcel v.d. Ende. Marcel - die vanaf het begin af aan betrokken is geweest bij de TC `nieuwe stijl` en daarvoor ook al TC-lid was - last vooralsnog een tijdelijke stop in v.w.b. zijn bestuurlijke werkzaamheden voor de vereniging.

Peter de Brabander legt zijn functie als TC-lid Selectie Senioren + O19 neer. Voor hem hebben we nog geen vervanger. Speerpunten van de functie zijn de cont(r)acten met de trainers, samenwerking met de Spelersraad en de integratie van de overgaande jeugdspelers naar de senioren. We gaan actief op zoek naar een vervanger. Mocht je ons voor willen zijn: geïnteresseerden kunnen contact opnemen met Peter (06 - 41063081) en/of ondergetekende (06 - 53418614). We gaan graag een verkennend gesprek met je aan!

Hoofd TC a.i.
René Herrewijnen