B, C en D-junioren bezoeken ADO als dank voor hun inspanningen
dinsdag 12 april 2016

Het afgelopen jaar hebben wij weer met veel plezier gebruik kunnen maken van een enthousiaste club B, C - en D junioren (aangevuld met een aantal ouders) die wekelijks de trainingen hebben verzorgd voor onze jongste E, F en mini F- jeugd (maandag/woensdag). Met medewerking van De Club van Honsel hebben we deze groep trainers kunnen belonen door zondag 3 april de wedstrijd ADO – Groningen te bezoeken. De inventarisatie van de kaarten, het bestellen van de kaarten en de bussen waren top geregeld door John van Winden en Rick ten Have.

Gezamenlijk met een groot aantal E/F en mini F leden (totaal 137 man/vrouw) trokken 2 bussen vanaf het parkeerterrein van SVH naar Den Haag. Onder zonnige omstandigheden waren we getuige van een wedstrijd waarin de beste kansen voor ADO waren, maar waarin Groningen met 10 man de overwinning mee naar het noorden nam.
De jeugdige trainers wisten mij haarfijn uit te leggen dat ADO na de rode kaart van Groningen in een te traag tempo speelde waarbij het ook nog eens geen gebruik maakte van de breedte van het veld. Het hielp ook niet mee dat de keeper van Groningen een topdag had.

Na afloop zat gelukkig iedereen weer in de bus terug naar Honselersdijk en konden we terugkijken op een geslaagde middag met 3 punten te weinig voor ADO.

Club van Honsel, bedankt dat jullie dit mogelijk hebben gemaakt, maar de grootste dank gaat uit naar al onze jeugdspelers die hun voetbalkennis proberen over te brengen op onze jongste jeugd en wekelijks de trainingen verzorgen. Helemaal top jongens!!!!

Namens de E/F sectie,
Marcel van der Ende.