50 jaar spelend lid
zaterdag 16 april 2016

Het komt al niet vaak voor, iemand die 50 jaar lid is is van S.V. Honselersdijk. Maar Jan de Brabander heeft naast een 50 jarig lidmaatschap nog iets unieks gepresteerd. Hij is dit jaar namelijk ook nog eens 50 jaar spelend lid.

Jan heeft meer dan 500 wedstrijden in het eerste van Honselersdijk 1 gespeeld met kampioenschappen in 1982 en 1988. Na nog een kampioenschap in 1994 met het 2e heeft Jan het veld verruild voor de zaal.

Na vele jaren in de zaal is Jan, ondanks dat hij de oudste is van het team, de speler die bijna alle wedstrijden heeft meegespeeld. Later dit jaar, hoogstwaarschijnlijk tijdens de ALV, zal Jan ook het felbegeerde speldje ontvangen tijdens een officieel moment.

Aanstaande maandag speelt zaal 2(het enige zaalelftal op dit moment) zijn laatste wedstrijd van dit seizoen thuis in de Sosefhal tegen MSV'71. De partij begint om 21.00uur en Jan is uiteraard weer van de partij.

Van der Meer verzekeringen