Honselse mini's uit in Maasdijk
zaterdag 8 november 2014

Vandaag speelden de Honselse mini's voor de Westlandse competitie in Maasdijk. Het weer zat meteen al mee, lekker rustig herfstweer met een laagstaande zon.

De jongens hadden er lekker veel zin in. Het was even zoeken naar de kleedkamers, maar we stonden gewoon op tijd op het veld klaar. Maasdijk had drie 4 tegen 4 teams, Honselersdijk maar twee deze keer, dus mochten twee Maasdijkse jongens in het oranje gehesen worden om zo twee wedstrijden 5 tegen 5 te kunnen spelen.

Het ging lekker gelijk op, er werd ook volop gescoord. De buikschuivers, vliegtuigen en hoopjes volgden elkaar in een rap tempo. Heerlijk hoe deze ventjes en één meisje van alles kunnen genieten. Standen worden officieel niet bijgehouden, maar officieus natuurlijk wel. Wij hebben de meeste wedstrijden gewonnen. Zelfs Maasdijkse invaller John scoorde er vrolijk op los tegen zijn eigen ploegmaatjes. Dat oranje geeft toch iets magisch blijkbaar.

Na de wedstrijden en een bekertje limo, mochten de kids zelfs nog even twee penalties nemen. Al met al weer een geslaagde mini-F zaterdag voor onze jongste afdeling. Volgende week zaterdag 15 november spelen we weer thuis, om 08:30 uur tegen Quintus, komt u ook kijken?

Voor meer foto's van andere wedstrijden en de trainingen, kijk op onze teampagina op deze site.

Condubouw