Vooruitblik S1 - DUNO 1
vrijdag 7 november 2014

Morgen speelt het eerste weer thuis en wel tegen het Haagse DUNO. Het loopt, voorzichtig uitgedrukt, nog niet lekker wat betreft de resultaten van het eerste (en ook het tweede). Het team van Piet Boon is inmiddels afgezakt naar plaats 11 van de ranglijst met 8 punten uit 8 wedstrijden. Toch is het verschil met de opponent van morgen niet zo groot: beide teams verloren 2 van de 8 wedstrijden. DUNO won er alleen meer en vinden we nu terug op plaats 4 met 14 punten uit 8 wedstrijden.

Nadat de (digitale) geschiedinisboeken zijn open gemaakt zien we wat uitslagen tussen beide teams op de Strijphorst:

11-08-2005: 0-0 (oefenwedstrijd)
05-02-2005: 1-1 (oefenwedstrijd)
18-03-1995: 3-1 (competitie)

Natuurlijk zien we een Pupil van de Week deze zaterdag tussen 13:30 uur en 17:30 uur de Selectie vergezellen. We wensen hem veel pleizer. Hier zijn profiel:

Naam: Ben Wagener
Leeftijd: 12 jaar
Opleiding: Ik zit op het Wateringseveld Collge in klas 1
Team: Ik speel in de D1
Later word ik: Groot
Mijn favoriete profclub is: Barcelona
Mijn favoriet profvoetballer is: Leonel Messi