Zaterdag met z'n 160'en naar ADO
donderdag 6 november 2014

Waar een kleine club groot in kan zijn. Begin oktober kwamen enkele ambiteuze ouders bij elkaar om een leuke avond te organiseren voor hun pupillen van S.V. Honselersdijk E3. Het idee was om een touringcar vol te krijgen met enthousiastelingen die op 8 november de wedstrijd ADO Den Haag - Willem II wilden bijwonen. Met veel passie en enthousiasme is dit gelukt, en hoe! Zaterdag 8 november reizen er maar liefst 160 personen met een liefde voor S.V. Honselersdijk af naar het Kyocera stadion om daar te laten horen dat Honselersdijk aanwezig is!

Met een mooie pot voetbal in het vooruitzicht willen wij als vereniging voornamelijk John van Winden en Frank van Adrichem bedanken voor al jullie inzet om dit mogelijk te maken.

Prins Group