Vanaf de bijvelden: teamuitje D3
dinsdag 13 mei 2014

Na in de morgen toch wel het kampioenschap te hebben verloren ondanks een gelijkspel, was de stemming toch opperbest om 16:00 op de parkeerplaats. Want het afsluitende uitje met de D3 stond op het programma.

We gingen bowlen en eten in DE Lier, waar eerst werd gezegd dat we met de fiets gingen leek het toch maar beter om met de auto te gaan aangezien we in de morgen al kletsnat waren geregend. Aangekomen in De Lier moesten we nog even wachten voor we de baan op konden werden er eerst maar een paar drankjes geregeld na wat kletsen en kattekwaad werden we opgeroepen om te beginnen.

Op baan 1 waren Max, Rick Z, Rivano, Sven en Paul bezig, baan 2 was voor Jim, Sarkees, Michel en Demian en baan3 waren voor Don, Steve, Daan V, Daan B en Rick V en dit alles werd gadegeslagen door de 8 ouders die achter hun bij de bar zaten te kijken: er werd gelachen en het werd dus duidelijk dat de jongens het verwerkt hadden van het mislopen van de titel. Na een uur bowlen begonnen de meesten toch wel honger te krijgen,nou dat kwam goed uit want het arregement was all you can eat, spareribs, hamburgers, biefstuk, kipfilet, saté, chinees enz enz. Dit alles is trouwens ook mede mogelijk gemaakt door de CLUB VAN HONSEL in de zin van een financieele bijdrage.

S.V. Honselersdijk mag met recht trots zijn op deze club die vaak goede dingen voor de vereniging doen,wij als team hebben genoten met wat we konden doen op deze avond door jullie BEDANKT daarvoor. Halverwege het eten hadden de leiders en trainers nog een aardigheidje voor de kids in de vorm van een beker. Na dit werd er weer vrolijk opgeschept en lieten wij het eten ons geweldig smaken. Na 3 uur gingen wij met een vol en verzadigt gevoel weer op huis aan om thuis op de bank te kunnen uitbuiken.Al met al toch geweldige dag geweest die in stijl werd afgesloten.

Richard
Paul