Van de bestuurstafel
zaterdag 3 mei 2014

Ga je stoppen of is er iets gewijzigd?
De voorbereidingen voor het volgende seizoen zijn alweer in volle gang. De teams voor volgend jaar moeten weer ingeschreven worden bij de KNVB en de indelingen van de spelers in de teams moeten alweer worden gemaakt.

Om het juiste aantal teams in te schrijven en de indeling van de teams te kunnen maken, is het van belang dat eventuele wijzigingen zo snel mogelijk worden doorgegeven. Dus: Als je wilt stoppen met voetballen, of als je wilt overschrijven naar een andere vereniging, geef dat dan zo snel mogelijk door. Alle wijzigingen moeten voor 31 mei verwerkt zijn. Dat geldt ook voor personen die willen overschrijven van een andere vereniging naar S.V. Honselersdijk, of als je bijvoorbeeld besluit om volgens seizoen naast veldvoetbal ook te gaan zaalvoetballen.

Het is daarbij van groot belang dat je alle wijzigingen schriftelijk indient via postvak 18 van de ledenadministratie. Het formulier voor het beëindigen van het lidmaatschap staat op de website onder het kopje Ledenadministratie.

Een melding aan leider, trainer, coach of andere vrijwilliger geldt NIET als afmelding en komt vaak ook niet door bij de ledenadministratie, waardoor eind juli wel de contributie wordt geïncasseerd. Je leider, trainer of coach kan dit niet voor jou regelen. Afmelden moet je zélf doen, schriftelijk, via het daarvoor beschikbare formulier om problemen met het innen van de contributies deze zomer te voorkomen.

Dit geldt ook voor alle andere wijzigingen! Gebruik de formulieren die we daarvoor hebben op de webpagina van de ledenadministratie en zorg dat alles ruim voor 31 mei wordt ingeleverd in postvak 18.

Tijdig aanleveren van pasfoto’s
1 x per maand publiceert de Ledenadministratie een overzicht in de Strijppraat met nieuwe leden, afmeldingen, wijzigingen en wie er een nieuwe pasfoto moet inleveren.

In de praktijk blijkt dat het op tijd inleveren van een nieuwe pasfoto niet van een leien dakje gaat. Dit is jammer en niet wenselijk! Het keer op keer navragen kost een ieder veel tijd en soms zelfs frustratie. Laat het duidelijk zijn dat de mensen die hier steeds achteraan moeten nou juist onze waardevolle vrijwilligers zijn, die er met de beste bedoelingen voor willen zorgen dat alles gesmeerd loopt en we ons aan de regels van de KNVB houden.

Neem dus je eigen verantwoordelijkheid. Dit betekent dat wanneer je voetbalt en er komt in de Strijppraat en/of via je aanvoerder een oproep voorbij dat je je pasfoto in moet leveren, dan ben je er zelf verantwoordelijk voor om deze op tijd in te leveren in postvak 18 van de Ledenadministratie.

Vanwege het digitale systeem, wordt hier steeds meer op gecontroleerd, dus zonder pasfoto, geen spelerspas en zonder spelerspas kun je geen wedstrijd(en) voetballen. Hiermee dupeer je overigens niet alleen jezelf, maar ook je medespelers en de vrijwilligers die steeds achter je broek aan moeten lopen.

We rekenen op jullie medewerking!

Condubouw