Alle vrijwilligers bedankt!
zaterdag 3 mei 2014

Het seizoen is nog niet helemaal afgelopen, maar onderstaande boodschap mag naar onze mening altijd verkondigd worden. De K.N.V.B. bedankt alle vrijwilligers met het filmpje Vrijwilligers.

Voetbal is de mooiste sport van Nederland. Een sport die niet kan bestaan zonder talloze vrijwilligers die zich dag in dag uit inzetten voor hun vereniging, voor het voetbal. Tijd dus om hen in het zonnetje te zetten!

Ook namens S.V. Honselersdijk willen we alle vrijwilligers bedanken voor hun inzet. Zaterdag 1 maart was de dag van de waardering, om vrijwilligers in het zonnetje te zetten. Dit kan natuurlijk ook iedere zaterdag plaatsvinden. Bedank de vele vrijwilligers die veel werk voor hun club verzetten!

Er komt veel bij kijken om een zaterdag op de vereniging goed te laten verlopen. Bedenk maar eens op het moment van openen ’s ochtends vroeg tot het moment van sluiting hoeveel mensen er in de weer zijn geweest voor de vereniging.

S.V.H. onze club
> Onze vereniging is van en voor de leden.
> Wat kun jij doen om S.V. Honselersdijk tot een betere vereniging te maken?
> Wat kun jij voor de vereniging betekenen?
> Waar ben jij goed in?

Je kunt vast en zeker jouw kwaliteiten inzetten om de vereniging beter te maken!

Condubouw