Stand van zaken (2): de junioren
woensdag 9 april 2014

We zullen u even bijpraten over de stand van zaken bij onze junioren: de teams van de A1 t/m C4. Wellicht leuk om te weten of er nog huldigingen te wachten staan.

De A1, samen met de A2 het vlaggenschip van de jeugdafdeling, speelt eerste klasse en endigt met nog 2 wedstrijden tussen plaats 6 en 8.

De A2 is nog volop in de race om het kampioenschap in de 4e klasse. De strijd gaat over 16 wedstrijden en de stand bovenaan is als volgt 1) v.v. Lyra A2 13-34 2) S.V. Honselersdijk A2 11-30. De andere teams lijken kansloos voor de titel. We blijven jullie in de gaten houden!

De B1 speelt eerste klasse en eindigt met nog 2 wedstrijden te gaan op plaats 6, 7, 8 of 9. Zeker de helft van het aantal wedstrijden ging verloren en dus eindigt een team nooit hoger dan de middenmoot. Uiteraard zijn daar oorzaken, maar daar gaat deze nieuwsrubriek niet over. Opleiding, kameraadschap en plezier: daar gaat het over!

De B2 speelt ook nog 2 wedstrijden (waar andere teams in deze competitie nog 8! wedstrijden moeten spelen). Het degradatiegevaar ligt nog op de loer. Het team van de B3 (met 2 B1 teams in de competitie) kan met nog 2 wedstrijden te spelen tussen plaats 2 en 8 eindigen.

De C1 is eerste klasser en staat momenteel bovenaan in hun competitie. In theorie kunnen nog 3 teams hier kampioen worden (Houtwijk C1, BMT C1 en onze C1). Succes, we blijven jullie volgen.

De C2 moet in de derde klasse nog alle zeilen bijzetten en in de laatste 3 wedstrijden voldoende punten halen om niet te degraderen. Doe je best!

De C3 staat op plaats 5 en met nog 3 wedstrijden te gaan zijn er nog mogelijkheden om als derde te eindigen.

De C4 speelt a.s. zaterdag een kampioenswedstrijd, maar wel die van de opponent. Eens zien of ze daar roet in het eten kunnen gooien. Ook zij spelen nog 2 wedstrijden en eidigen waarschijnlijk onder de middenmoot.

Prins Group