Stand van zaken (1): de pupillen
dinsdag 8 april 2014

We zullen u even bijpraten over de stand van zaken bij onze pupillen: de teams van de E1 t/m F7. Wellicht leuk om te weten of er nog huldigingen te wachten staan.

De E1 handhaaft zich in de eerste klasse.

De E2 speelt nog 2 wedstrijden en eindigt in de middenmoot.

Voor de E3 kunnen we dezelfde conclusie trekken. Zij spelen nog 3 wedstrijden.

De E4 heeft nog een minime kans op het kampioenschap. Dan moet nog 3 keer gewonnen worden en door de concurrentie evenzoveel keer verloren.

Ook de E5 is bijna klaar voor dit seizoen. Ze zullen in de middenmoot gaan eindigen.

De E6 tenslotte speelt nog 2 uitwedstrijden en zij eindigen naar verwachting op plek 5, 6 of 7 op de ranglijst.

De F1 speelt eerste klasse en doet het verdienstelijk met een derde plek op de ranglijst. Deze plek is tevens het hoogst haalbare dit seizoen.

De F2 behaalde net geen bekerwinst (tweede plaats) eerder dit seizoen. Met nog 2 wedstrijden voor de boeg in de competitie eindigen zij waarschijnlijk in een poule met 3 F1 teams op plaats 3 of 4.

De F3 is op stoom. Voor de beker eindigen zij al op de eerte plaats (word deze competitie nog uitgespeeld?). a.s. zaterdag spelen zij thuis om 10:30 uur hun kampioenswedstrijd.

De F4 heeft het lastiger dit seizoen en eindigt in de onderste regionen van hun competitie.

Voor de F5 is het nog zwaarder. Zij zullen alles uit de kast gaan halen om de competitie niet als laatste in hun poule te eindigen. Kom op mannen!

De F6 heeft helaas 2 of 3 wedstrijden dit seizoen te veel verloren om nog aanspraak te kunnen maken op het kampioenschap. Plaats 3 of 4 is denken wij het hoogst haalbare.

De F7 tenslotte zijn de jongste pareltjes uit onze vereniging. Ze spelen met trots en plezier en eindigen voor het eerst dit seizoen onderin de ranglijst.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek