Stand van zaken (3): de G-afdeling
woensdag 9 april 2014

We zullen u even bijpraten over de stand van zaken bij onze G-afdeling. Wellicht leuk om te weten of er nog huldigingen of leuke interessante wedstrijden te wachten staan.

De G1 speelt volgens onze gegevens a.s. zaterdag thuis om 12:30 uur haar kampioenswedstrijd. Bij winst op Zinkwegse Boys G1 is het niet meer te achterhalen en heeft het dan 23 punten uit 10 wedstrijden. Dit is niet meer te achterhalen door FC Rijnvogels G2 (13 uit 7).

In de poule van de G2 is de kampioen reeds bekend. TransvaliaZW G1 heeft reeds de vlag in de top gehesen nadat de maximale punten uit 7 wedstrijden zijn verworven. De G2 speelt zaterdag haar laatste competitiewedstrijd van het seizoen en eindigt op plaats 3 of 4.

De spelers van de G3 (dames en heren!) spelen net als de G1 en G2 in de eerste klasse. Helaas laat de KNVB site ons wat in de steek waardoor de tussenstand niet getoond kan worden. De app van voetbal.nl leert dat er 21 punten uit 8 wedstrijden behaald zijn. Kampioenschap? Graag even meer info van diegene die de tussenstanden kent via webredactie@svhonselersdijk.nl.

Hetzelfde is van toepassing op onze jongste jeugd van de G-afdeling.

Prins Group