Vanaf de bijvelden: deel 2
zondag 13 oktober 2013

De afgelopen voetbalzaterdag werden enkele wedstrijden afgekeurd. Vorige week zaterdag ging alles door. Door miscommunicatie werden eind vorige week de rubriek ‘van de bijvelden deel 2 & 3’ niet op de clubwebsite geplaatst. Vandaar nog deze terugblik op vorige week zaterdag.

S.V. Honselersdijk D2 speelde op het hoofdveld met 1-1 gelijk tegen het iets sterkere Excelsior Maassluis D2. Keeper Matthijs Nieuwenhuizen weerde zich fantastisch, waardoor het hele elftal er ook helemaal achter ging staan. Zelfs ‘de tien’ Stef Voskuil verdedigde vol overgave mee (zie foto).

S.V. Honselersdijk E3 won maar liefst met 9-0 van MVV '27 E4. Onder anderen Koen van der Knaap zorgde ervoor dat er geen doorkomen aan was voor de tegenstander (zie foto).

S.V. Honselersdijk E6 won met 4-1 van Sportclub Monster E9. Ook tijdens de afsluitende strafschoppenserie weerde keeper Ray Lok zich kranig. Onder toeziend oog van zijn medespelers (en niet van alle ouders zo te zien) miste Hamza zijn strafschop (zie foto).

S.V. Honselersdijk F4 won ternauwernood met 3-2 van de Haagse voetbalclub uit Wateringse Veld met dezelfde initialen SVH F4 na een 3-0 voorsprong. De belangstelling voor de verrichtingen van het aan hen toevertrouwde team van de jeugdtrainers Brent Gardien en Rob van Veen (beiden spelers C1; op de foto linksachter) en het goede optreden van de jeugdscheidsrechter uit de B-jeugd (zie foto) geven eens te meer aan dat S.V. Honselersdijk een warme club is waar menigeen wat voor elkaar over heeft.

jem-id