Mooi weer verwacht op Tienkamp E- en F-Jeugd S.V. Honselersdijk
vrijdag 31 mei 2013

Na het succes van de tienkamp voor de C- en D-jeugd is morgen (=zaterdag 1 juni) de 10-kamp voor
de E- en F-jeugd. De 10-kamp begint om 9:30 uur en zal rond 13:00 uur afgelopen zijn. Samen met de leiders en trainers zullen diverse verschillende spellen gespeeld worden, zoals een ministormbaan, maar meer verklappen we natuurlijk niet. Alle spellen worden op het hoofdveld gedaan. Het belooft een erg gezellig en, naar verluidt, warme dag te worden, die door een aantal enthousiaste vrijwilligers wordt georganiseerd. De Club van Honsel (DCVH), de businessclub van de S.V. Honselersdijk, heeft de versnaperingen en de huur van de spelattributen voor zijn rekening genomen. Vrijwilligers en DCVH bedankt!

Foto:
Een soortgelijke attractie zal onderdeel van de Tienkamp zijn.

Sosef & v/d Knaap