Heisessie en uitje Bestuur en TC
zaterdag 25 mei 2013

Jaarlijks komen het Bestuur en de Technische Commissie samen voor een zogenaamde "hei-sessie" in de bestuurskamer van onze vereniging. Tijdens deze sessie gaat de blik naar de toekomst van onze vereniging en staan we stil bij ons "mission statement" en de lange termijn doelstellingen van onze vereniging. De resultaten worden vastgelegd in een bijgesteld Technisch Beleidsplan Veldvoetbal.

Het middagprogramma werd op inspirerende wijze begeleid door René Herrewijnen (van Denkslag en tevens lid van de Raad van Advies en Toezicht van onze vereniging.) René blijft het Bestuur en de Technische Commissie continu uitdagen om tot concrete en bruikbare resultaten te komen voor de vereniging. René bedankt! Het was weer zeer geslaagd.

Na het serieuze middagprogramma, was het tijd voor een gezellig uitje en heeft het Bestuur en de TC een hapje gegeten en wat gedronken in Café De Jachthaven, waar ook een heus dart-toernooi werd afgewerkt. Iedereen deed mee en het was een gezellig en geslaagd uitstapje.

De finale werd gestreden tussen onze Penningmeester Roel van Meurs en Secretaris Barry Dukker. Roel trok aan het langste eind en ging er met de eerste prijs vandoor. Op de foto worden de prijzen uitgereikt door onze Voorzitter Erik Sosef.

Condubouw