Vooruitblik Westlandia 1 - S1
vrijdag 12 april 2013

Het eerste reist af naar Sportpark de Hoge Bomen om het op te nemen tegen het eerste zaterdag elftal van Westlandia. We merkten het gisteren al op dat dit de eerste van de 4 finale wedstrijden betreft. Het thuisteam van scheidend trainer Patrick Fieret (vertrekt naar v.v. Maasdijk) speelt dit seizoen erg wisselvallend getuige de 10e plaats op de ranglijst (28 punten uit 22 wedstrijden) en is daarmee nog niet in veilige haven om geen promotie- /degradatiewedstrijden te hoeven spelen. Bovendien hield het nummer 1 MVV'27 op 2-2, maar verloor het ook van nummer 13 RAS (0-1).

De historie tussen beide teams in competitieverband is niet moeilijk om te beschrijven en is niet in ons voordeel. Op 22-01-2011 werd het 6-0 voor Westlandia en op 17-10-2011 werd het 3-0. Thuis werd er eerder dit seizoen met 2-1 gewonnen. Het kan dus wel! Hoe dan ook: veel succes en plezier gewenst.

Sosef & v/d Knaap