Vooruitblik op morgen
vrijdag 12 april 2013

Het weer wordt stukken beter dan de afgelopen weken en we gaan ons opmaken voor de laatste maand regulier competitievoetbal. Het programma voor morgen 13 april schotelt ons 22 thuiswedstrijden voor.

Senioren
Dames 1 is, raar maar waar, pas halverwege haar competitie en speelt zaterdag om 12:30 uur wedstrijd 9 (van de 16). S4, dat strijdt tegen degradatie, speelt om 14:30 uur tegen een directe concurrent haar laatste thuiswedstrijd van het seizoen. S6 begint zelfs een kwartiertje later tegen kampioenskandidaat Velo 1. S8 speelt 3 wedstrijden in negen dagen (als dat maar goed gaat). S10 en S11 spelen om "des keizers baard" tegen respectievelijk Lyra 10 en Maasdijk 6.

G-voetbal
3 van de 4 G-teams spelen thuis. G1 wil nog wat punten pakken om niet te laag op de ranglijst te eindigen. G3 speelt een heus degradatieduel tegen de directe concurrent en het jeugd team draait heel netjes mee in de competitie. Veel succes!

Junioren
De A1 is nog in de race om het kampioenschap in de tweede klasse en speelt om 14:30 uur. De B2, B4 en de C2 spelen een derby, waarvan de C2 koploper Quintus C1 ontmoet.

Pupillen
Volle bak. De D3 is nog in de race om het kampioenschap. De E1 staat knap zesde in de hoofdklasse en ontvangt Sparta E2. De wedstrijd van de E3 tegen Verburch E2 staat onder leiding van een A1 speler. De E6 speelt ook al een derby tegen Lyra E9. De E7 treft mede degradatiekandidaat Maasdijk E4. En ook de E8 speelt tegen de Maasdijk en wel hun E5.

F1 t/m F6 speelt uit. F7 trapt om 08:30 uur af en speelt ook al tegen Maasdijk. Ook de F8 begint vroeg en ontvangen de ongeslagen koploper. Mooie kans om als eerste een puntje af te snoepen. Tenslotte begint ook de F9 om 08:30 uur en wel tegen Naaldwijk F4.

U ziet het. Veel teams, veel keuze om (weer) eens te komen kijken. Tot morgen en vooral: veel plezier gewenst.

Zoomin'