Schaduwcoach: Pa Ling nestelt zich aan kop van het klassement
dinsdag 31 oktober 2023

Na de 1-1 van ons vlaggenschip tegen TAC'90 zien we een lichte verschuiving in het Schaduwcoach klassement. Vijf Schaduwcoaches wisten de uitslag volledig correct te voorspellen en hiermee 7 punten binnen te slepen. Één van hen is tevens de nieuwe lijstaanvoerder in het algemeen klassement: Pa Ling. Hiermee kunnen we wel stellen dat de palingen al vroeg voor het Kerstrad komen bovendrijven.

Op een gedeelde tweede plek vinden we Stefan van Marrewijk en Toentje terug. Met 12 punten uit 4 wedstrijden hebben beide heren een kleine achterstand (van 2 punten) op de koploper. Verder valt op dat het allemaal nog erg dichtbij elkaar staat in het algemeen klassement. De spanning zal de komende wedstrijden om te snijden zijn, waarbij iedereen natuurlijk uitkijkt naar het antwoord op de vraag 'Wie mag zich in december winterkampioen noemen?'

Een eervolle vermelding is er nog voor Cor Cactus, Paul en scheidsie. Deze drie Schaduwcoaches wisten in 4 wedstrijden maar liefst 0 punten te verzamelen en staan hiermee stijf onderaan het klassement.

Van der Meer verzekeringen