S.V. Honselersdijk deelt de punten
zondag 29 oktober 2023

In een voor de toeschouwers aantrekkelijke wedstrijd deelde S.V. Honselersdijk de punten met gastheer TAC’90. Tussen de woonblokken zagen we aanvallende elftallen strijden om de overwinning. Aan beide kanten zat de overwinning erin. TAC’90 startte voortvarend met al in de eerste minuten een kans aan de linkerzijde van het verdedigingsblok. De fraaie volley ging echter over. Doelman Quinten v.d. Helm moest in het eerste kwartier al diverse malen reddend optreden, terwijl de voorwaartsen counterde naar een aantal doelrijpe kansen. In de 19e minuut leek de 1-0 voor TAC’90 te vallen. De bal belandde echter op de paal. En vervolgens golfde het spel op en neer met kansen over en weer. De tweede helft zagen we een meer aanvallend S.V. Honselersdijk en counterde TAC’90. Ook dit spelbeeld leverde wederom aan beide zijden doelrijpe kansen op. In de 79e minuut was het dan eindelijk raak. TAC’90 scoorde de 1-0 na een afgeslagen aanval waar helaas de bal op een presenteerblaadje voor de aanvaller kwam. Onhoudbaar vloog de bal in de touwen. S.V. Honselersdijk rechtte de rug en kwam in de 83e minuut langszij. Invaller Sean v.d. Stap speelde de bal naar de vrijstaande Tom van Veen. Die rekende vervolgens af met drie verdedigers en scoorde fraai. Het bleek de opmaat naar een kwartier vol met kansen op de winst. TAC’90 kwam alleen voor de keeper en raakte ook nog de lat na een fraaie aanvallende actie. Ook S.V. Honselersdijk kreeg kansen en zelfs in blessure tijd leek de winst voor het grijpen. Helaas ging de inzet van Sean naast. De punten werden gedeeld en de voorwaartsen behaalden een 100% meer score dan de vorige wedstrijd. Volgende week weer 100% meer en dan komt de winst in zicht.

Opstelling
Quinten van der Helm, Niels van Wingerden, Nigel Hendriks, Vince van Hagen, Rik van Schie, Nick van der Kraan, Joey Valstar, Lars Ammerlaan, Brian Valstar (72- Sean v.d. Stap), Tom van Veen, Steyn de Bruijn (geel)

Van der Meer verzekeringen