Aanpassing agenda Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering 27 oktober 2023
vrijdag 20 oktober 2023

Beste leden van S.V. Honselersdijk.

Aanstaande vrijdag 27 oktober 20:00 uur vindt de Jaarlijkse Algemene ledenvergadering plaats.
Hierbij willen wij jullie op de hoogte brengen van een aanpassing in de agenda van de komende Jaarlijkse Algemene ledenvergadering.
Het bestuur brengt een agenda punt in betreffende het aanpassen van de Statuten van S.V. Honselersdijk.
Deze aangepaste statuten zijn voor leden van S.V. Honselersdijk op te vragen via een e-mail bij de voorzitter voorzitter@svhonselersdijk.nl

1. Opening
2. Berichten van verhindering
3. Ingekomen stukken
4. Vaststellen agenda
5. Notulen Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering van 04-11-2022
6. Jaarverslag S.V. Honselersdijk 2022-2023
7. Financieel jaarverslag 2022-2023 & vaststellen begroting 2023-2024
8. Verslaglegging Raad van Advies en Toezicht naar de rekening en verantwoording
• Door Arno Koppenol (Raad van Advies en Toezicht)
9. Voorstel decharge verlening
10. Contributies 2024-2025
11. Voorstel aanpassing statuten S.V. Honselersdijk
12. Samenstelling bestuur, verkiezing nieuwe bestuursleden en afscheid oude bestuursleden
13. Ter kennisname commissies en subcommissies
14. Huldigingen jubilarissen & benoeming lid van verdienste
15. Rondvraag
16. Sluiting

Jaarverslag 2022-2023
Het Jaarverslag seizoen 2022-2023 (incl. financieel jaarverslag en begroting) is op aanvraag beschikbaar vanaf donderdag 19 oktober, door een e-mail te sturen naar Emiel van der Voort (directie@svhonselersdijk.nl).

Vragen voor de JAL
Zoals gebruikelijk is het mogelijk om vragen te stellen aan het bestuur, echter willen we jullie dit jaar vragen om dit voorafgaand aan de JAL te doen. Mail je vraag vooraf naar Ingrid Kortekaas (secretaris@svhonselersdijk.nl).

Toegang en besluitvorming volgens statuten
Alle leden hebben toegang tot de Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering. Leden tot 16 jaar brengen in deze vergadering bij iedere stemming telkens 1 stem uit, uit te brengen door zijn wettelijke vertegenwoordiger. Leden van 16 en 17 jaar telkens 2 stemmen en leden van 18 jaar en ouder telkens 3 stemmen. Ereleden en leden van verdienste, die niet tevens gewoon lid zijn, hebben een adviserende stem. Ieder lid is bevoegd zijn stem uit te brengen door een schriftelijk gemachtigd ander lid, dat echter in totaal voor niet meer dan 2 personen, stemmen kan uitbrengen.

Met vriendelijke groet,

Erwin van der Mark