S.V. Honselersdijk O23 toont karakter tegen DVSP
woensdag 18 oktober 2023

In de 2e wedstrijd van het DSW RODI Media zh competitie toonde S.V. Honselersdijk karakter te hebben tegen DSVP O23.
De voorbereiding begon al goed. In de ochtend werd de grasmat van veld 1 nog even gemaaid en in de middag wist super krijtmeester Rob de lijnen er nog even fijntjes op te leggen.

S.V. Honselersdijk speelde een gedreven eerste helft met leuk voetbal, wat resulteerde in een 3-0 voorsprong door doelpunten van Winston, Scott en Djehnairo. In het begin van de 2e helft nog wat kansjes voor S.V. Honselersdijk maar geen doelpunten, zou men denken dat de buit al binnen was? DSVP ging halverwege de 2e helft uit een ander vaatje tappen en kwam in een tijdsbestek van 10 minuten ( 70e - 80e minuut ) op gelijke hoogte 3-3. S.V. Honselersdijk stroopte hierna de mouwen op en DSVP werd teruggedrongen, met twee doelpunten als gevolg: Bas en Pepijn zorgden voor de 5-3 eindstand.
Al met al een verdiende overwinning die goed is voor het moraal na de eerdere wedstrijd tegen Concordia.
Teleurstelling bij tegenstander DSVP, maar ook complimenten voor onze jeugd omdat wij wel degelijk begrepen waarvoor deze jeugdcompetitie is opgezet. Spelen met jeugd die niet in een 1e elftal speelt maar spelers, die nog door kunnen groeien naar een 1e elftal.

De volgende wedstrijd is op dinsdag 7 november om 20.00 uur uit tegen RKDEO in Nootdorp.
Hierna volgen nog 2 thuiswedstrijden om 20.00 uur: 28 november tegen Wippolder en 23 januari 2024 tegen Vitesse Delft.

Tekst Steven van Erven

Van der Meer verzekeringen