Jumbo Koornneef plaatjesactie van start op 30 oktober!
zondag 22 oktober 2023

Maandag 30 oktober a.s. start de Lokale Toppers actie in de Westlandse winkels van Jumbo Koornneef. De voetbalplaatjes van S.V. Honselersdijk zijn te verkrijgen bij Jumbo Koornneef Foodmarkt in Naaldwijk en Jumbo Koornneef in Kwintsheul. We hebben de eerste previews inmiddels ontvangen en wat zien de boeken er mooi uit! Deze actie willen wij met Jumbo Koornneef officieel met jullie aftrappen en doen dit graag op vrijdagmiddag 27 oktober a.s. om ca. 17:15 uur.

Samen met John de Wolf, oud-speler van o.a. Feyenoord en tegenwoordig assistent-trainer van Feyenoord, zullen de eerste verzamelalbums uitgereikt worden. John de Wolf is sinds kort ambassadeur van de Jumbo Koornneef winkels en zij nemen dan iets lekkers voor de kinderen mee, overhandigen het eerste boek, doen een kort woordje en maken een foto.

Kom jij op 27 oktober jouw verzamelboek tussen ca. 17:00 uur en 18:00 uur ophalen op S.V. Honselersdijk? Tot dan!

Van der Meer verzekeringen