Tom van Veen en Quinten van der Helm gehuldigd
woensdag 18 oktober 2023

250 wedstrijden in het eerste elftal voor Tom en 100 voor Quinten! Voor de wedstrijd tegen Forum Sport werden beiden in het zonnetje gezet door hoofd TC Marcel Bruggeling en Jan van Marrewijk.

Tom speelde de eerste wedstrijd op 8 augustus 2015 in de oefenwedstrijd uit tegen VDL (3-3) en scoorde zijn eerste doelpunt en gaf ook een assist. De 250e wedstrijd was een oefenwedstrijd op 23 september 2023 tegen  VV Brielle met als uitslag 1-1.
Tom heeft op dit moment 176 maal gescoord.

Quinten debuteerde op 16 jarige leeftijd (met 3 maanden en 17 dagen) in het eerste elftal. Daarmee is hij de jongste debutant van de vereniging. Op 17 augustus 2019 kwam Quinten in de tweede helft in het veld tijdens de oefenwedstrijd tegen Verburch (winst van 0-5). De 100e wedstrijd was de competitiewedstrijd van 7 oktober 2023 tegen Voorschoten ’97 (0-3 winst).
Quinten heeft inmiddels 17 wedstrijden de ‘nul’ gehouden.

S.V. Honselersdijk is verguld met deze mijlpalen en laten zien wat je als jeugdspeler bij S.V. Honselersdijk kan bereiken. Wij hopen dat we nog vele jaren van hen mogen genieten en nog meer successen gaan bereiken.

Foto's Koos Ophorst en Alexander Wagener

Zoomin'