Vacature: Bestuurslid PR & Evenementen
vrijdag 7 april 2023

Enkele weken geleden heeft Ricardo van der Zijden aangegeven dat hij zijn functie als Bestuurslid PR & Evenementen per direct over wil dragen aan een nieuw bestuurslid. Vandaar dat we momenteel op zoek zijn naar iemand die het leuk vindt om op operationeel niveau verantwoordelijk te zijn voor de communicatie en uitstraling van onze club en de vele evenementen bij S.V. Honselersdijk.

Wat houdt de bestuursfunctie van PR & Evenementen precies in?
Als Bestuurslid PR & Evenementen ben je op operationeel niveau verantwoordelijk voor de communicatie en uitstraling van onze voetbalclub. Daarnaast organiseer je samen met het Ministerie van Feest de welbekende evenementen als Super Saturdays en het jaarlijkse Kerstrad.

Jaarlijks stel je de plannen aangaande de voortgang van deze taken op en bespreek je deze uiteraard tijdens de bestuursvergaderingen met je medebestuursleden. Een intensieve samenwerking alsmede een goede afstemming met de Directeur Bedrijfsvoering is een voorwaarde. Contacten met de leveranciers, schoonmaakwerkzaamheden, inkoop, kas e.d. worden namelijk door de Directeur Bedrijfsvoering geregeld, maar heeft jouw input voor de evenementen wel nodig.

Ik ben geïnteresseerd! Wat nu?
Vind jij het leuk om vrijwilligers te vinden, binden en boeien? Denk jij in oplossingen? Word jij enthousiast van feesten en evenementen en staat de bezoeker bij jou centraal? Dan ben jij de persoon die we zoeken!

We hopen je snel te ontmoeten om meer te vertellen over de functie en om alle mogelijke vragen die je nog hebt te kunnen beantwoorden. We gooien je zeker niet in het diepe, alle bestuursleden zullen uitgebreid de tijd voor je nemen om je bij te praten en te informeren over de gang van zaken!

Voor meer informatie of het plannen van een kennismakingsgesprek kun je contact opnemen met Erwin van der Mark, of spreek één van de andere bestuursleden aan.

We hopen snel van je te horen!

Erwin van der Mark
Email: voorzitter@svhonselersdijk.nl