Vrijdag om 12:00 uur start openbare kaartverkoop Kerstrad (OP = OP)
dinsdag 1 november 2022

Afgelopen vrijdag gingen de eerste kaarten voor het Kerstrad in de verkoop. De kaarten vlogen als warme broodjes over de digitale toonbank tijdens de voorverkoop voor onze leden, vrijwilligers en sponsoren. Hierdoor is er nog een beperkt aantal kaarten over voor de openbare verkoop, die komende vrijdag om klokslag 12:00 uur van start gaat.

We begrijpen volkomen dat de dagjesmensen het Kerstrad na 2 jaar afwezigheid staan de trappelen om de Sosefhal weer te betreden. Helemaal nu zelfs artiesten als Freddy Moreira, John West en DJ Rob van Veen op het Kerstrad-podium verschijnen, zal de vraag naar kaarten voor het Kerstrad vanuit de groep typische dagjesmensen groot zijn. Zet daarom je wekker op vrijdag 12:00 uur, zodat je jouw weekend goed begint met de laatste kaarten voor het Kerstrad!

Op vrijdag 4 november worden om 12:00 uur de digitale deuren voor de kaartverkoop geopend op www.kerstrad.nl. Via deze speciale Kerstrad-website is het mogelijk om jouw toegang tot het Kerstrad veilig te stellen. Let op: het evenement is 18+ met ID-controle aan de deur, dus het heeft geen zin om als minderjarige een bestelling te plaatsen.

Voor vragen over kaarten voor het Kerstrad en/of jouw bestelling kun je terecht bij bestelling@kerstrad.nl.

Tot vrijdag om 12:00 uur, tot bij de kaartverkoop!

Prins Group