Balsponsor bij S.V. Honselersdijk - UVS: Bospolder Brouwerij
donderdag 13 oktober 2022

Komende zaterdag neemt het eerste elftal van S.V. Honselersdijk het op eigen terrein op tegen UVS uit Leiden. Na een competitiestart met een overwinning, verliespartij en gelijkspel gaan de oranjehemden opnieuw op jacht naar een overwinning. Tijdens de thuiswedstrijd voelt het eerste elftal zich gesteund door een speciale balsponsor, die hopelijk gaat zorgen voor heerlijk "3 punten bier".

De wedstrijdbal wordt dit weekend op Sportpark de Strijphorst namelijk gesponsord door Bospolder Brouwerij van de gebroeders Penning. Bospolder Brouwerij is, hoe kan het ook anders, gevestigd aan de Bospolder in Honselersdijk. De balsponsor van deze week vertelt hieronder graag meer over de specialiteit van het biermerk.

Eigenaren Marko en Andre Penning hebben na een jarenlange voetbalcarrière bij S.V. Honselersdijk tijd gevonden voor een andere hobby: het brouwen van bier. Sinds 2016 is er veel ervaring opgedaan met het brouwen van allerlei biersoorten en in 2022 is de Bospolder Brouwerij officieel van start gegaan. In juni is het eerste bier 'Tuindersbier' op de markt gekomen en dit is inmiddels bij bijna alle Westlandse slijterijen verkrijgbaar. Verder wordt dit bier ook geschonken in diverse horecagelegenheden, waaronder natuurlijk bij Family Treffers in Honselersdijk.

Sinds begin van deze maand is ook het tweede bier geïntroduceerd, een bockbier met de naam 'Bockpolder'. Beide bieren zijn ook verkrijgbaar via de eigen webshop. In de komende jaren zal het assortiment verder worden uitgebreid met smaakvolle en bijzondere bieren.

Na afloop van de wedstrijd is het mogelijk om deze bieren in de sponsorruimte te proeven met een toelichting van de brouwers. We zien jullie dus graag op het mooie sportpark terug voor een gezellige middag met hopelijk 3 punten.

Tot zaterdag!

Prins Group