Buitenbar ook officieel geopend door leden van De Club Van Honsel
donderdag 13 oktober 2022

Afgelopen vrijdag heeft De Club Van Honsel (DCVH) de buitenbar officieel geopend voor haar leden. De businessclub kwam bij elkaar in de buitenbar, die eerder in september door S.V. Honselersdijk in gebruik werd genomen. Een opening die meer dan verdiend is, aangezien DCVH het mede mogelijk heeft gemaakt dat de nieuwe buitenbar op ons sportpark geplaatst kon worden.

Tijdens de bijeenkomst van de businessclub werd Slagerij Aad Groenewegen ook nog in het spreekwoordelijke zonnetje gezet. De welbekende gehaktbal van de Honselse slager eindigde enkele weken geleden op een prachtige 5e plaats in de verkiezing tot lekkerste gehaktbal van Nederland. Uiteraard werden de gehaktballen ook door de aanwezige leden van DCVH geproefd en werd er gezamenlijk getoost op de prachtige nieuwe buitenbar.

Wil je meer weten over de voordelen die DCVH voor jou te bieden heeft? Neem dan geheel vrijblijvend contact op via sponsoring@svhonselersdijk.nl en wie weten zien we jouw bedrijf binnenkort terug bij onze gezellige businessclub!

Condubouw