S.V. Honselersdijk 1 begint matig aan het DCVH toernooi
donderdag 25 augustus 2022

Dinsdagavond werd er afgetrapt voor de 7e Club van Honsel toernooi. De eerste en tweede elftallen van S.V. Honselersdijk namen het op tegen die van Naaldwijk en de andere wedstrijden in dit toernooi ging deze avond tussen HVC’10 en MVV’27.

De eerste helft was S.V. Honselersdijk heer en meester. Kansen waren er volop voor de thuisploeg. In de 6e minuut een diepe bal op Steyn de Bruijn. Bij de achterlijn werd de bal teruggelegd door Steyn op de opkomende Tom van Veen. De eerste grote kans via Tom belandde via de binnenkant van de paal in de handen van de Naaldwijkse keeper Jeffrey Wubben. Zo creëerde S.V. Honselersdijk meerdere kansen, maar de scherpte was er nog niet. Dat duurde tot de 20e minuut toen Lars Ammerlaan Tom van Veen lanceerde en Tom de 1-0 maakte. Hierna kreeg de thuisploeg meerdere kansen om de score uit te breiden, maar er werd hier te slordig mee om gegaan. Naaldwijk kon zodoende de schade tot de rust beperken.

Na de rust een aantal wisselingen bij de ploeg van Andre Lourens, waardoor het spel niet meer zo vloeiend verliep als de eerste helft. Bij de Naalwijkers daarentegen deed de rust goed. Het elftal knokte na de rust voor iedere meter en daardoor kregen zij meer vat op de wedstrijd. Hierdoor ontstonden ook de eerste kleine kansen voor Naaldwijk. S.V. Honselersdijk mistte de creativiteit en tempo om het de Naaldwijkers moeilijk te maken. Menig aanval liep daardoor op niets uit. In de 75e minuut dan toch de treffer voor Naaldwijk via Tim Zwinkels, 1-1. Een laatste offensief van S.V. Honselersdijk haalde niets meer uit.

Opstelling:
Quinten van der Helm, Brent Gardien, Nigel Hendrix (-45 Rik van Schie), Max van der Kraan, Michel van Giesen (-60 Don Peters), Nick van der Kraan, Vince van Hagen, Kevin Bogaards, Lars Ammerlaan, Steyn de Bruijn, Tom van Veen (A, -45 Luke Groenenboom)

Uitslagen:
S.V. Honselersdijk 1 – Naaldwijk 1 1-1
MVV’27 1 – HVC’10 1 3-2
S.V. Honselersdijk 2 – Naaldwijk 2 4-1
MVV’27 2 – HVC’10 2 2-2

Zaterdag worden de volgende wedstrijden gespeeld:

Aanvangstijd: 14.30 uur
S.V. Honselersdijk 1 – HVC’10 1