Trainers Erwin Bouwman, Erik van Velden en Mark Zwinkels bedankt!
woensdag 22 juni 2022

Trainers Erwin Bouwman, Erik van Velden en Mark Zwinkels zijn door de club in het zonnetje gezet voor hun tomeloze inzet als trainers voor S.V. Honselersdijk.

Als hoofdtrainer van de JO19 heeft Erwin Bouwman veel jeugdspelers klaargestoomd voor het senioren voetbal met als ultieme doel het 1ste elftal. Veel selectie spelers hebben van Erwin training gehad onder andere Steyn de Bruijn, Max van der Kraan en Quinten van der Helm. Volgend seizoen gaat Erwin bij het 1ste elftal van Lyra aan de slag als assistent trainer. Wij willen hem veel succes wensen met deze nieuwe uitdaging. Wij zijn ervan overtuigd dat Erwin in de toekomst bij S.V. Honselersdijk een belangrijke trainers functie gaat vervullen.

Afgelopen seizoenen is Erwin geassisteerd door Erik van Velden. Voor vele een bekend gezicht op de club. Voorheen als speler, maar ook zeker als trainer. De afgelopen 17 seizoenen is Erik onafgebroken als trainer actief geweest bij S.V. Honselersdijk. Hiermee heeft hij een grote bijdrage geleverd aan het feit dat het 1ste elftal op 1e klasse niveau speelt met veel spelers uit de eigen jeugd. Vooralsnog heeft Erik geen nieuwe functie op het oog bij onze mooie club, maar sluit niet uit dat dit zomaar kan gebeuren. Hopelijk gebeurt dit snel en is Erik weer als trainer terug te vinden op de velden van Sportpark de Strijphorst.

Als vrijwilliger is Mark Zwinkels al een aantal jaar trainer bij S.V. Honselersdijk van het elftal van zijn zoon. Afgelopen seizoen was dit de JO17-3. Als speler speelde Mark bij R.K.V.V. Westlandia en V.V. Naaldwijk, waar hij van zijn 24ste tot en met zijn 38ste in de selectie voetbalde. Mark begeleidde zijn elftallen met een realistische kijk op het voetbal. Vanaf het nieuwe seizoen gaat Mark meer aandacht besteden aan zijn handballende dochters. Zij handballen op een hoog niveau bij Quintus wat veel reiskilometers betekend.

S.V. Honselersdijk wil Erwin, Erik en Mark heel erg bedanken voor hun toewijding en inzet voor de vereniging. Wij willen hen veel succes en plezier wensen met hun nieuwe uitdaging/invulling elders of eventueel bij S.V. Honselersdijk.

Tekst: Marcel Bruggeling
Foto’s: Jan van Marrewijk