Update - Warmlopen voor de nacompetitie: ga jij mee met de supportersbus? Nog 10 plekken over!
woensdag 8 juni 2022

Door de Tweede Pinksterdag is de (werk)week een dag ingekort en dus staat de zaterdag ditmaal extra snel voor de deur. Het warmlopen voor de nacompetitie kan dus al beginnen, zaterdag begint ons eerste elftal namelijk aan het avontuur voor promotie naar de Hoofdklasse. Het verleden heeft al meerdere keren bewezen dat de nacompetitie bij S.V. Honselersdijk tot hele grote prestaties en gezellige feesten kan zorgen...

Komende zaterdag gaat het elftal van trainer André Lourens op bezoek bij VV Pelikaan-S in Groningen, dat net als S.V. Honselersdijk een periodetitel heeft binnengesleept. In de verre uitwedstrijd kunnen de oranjehemden natuurlijk wel wat Honselse steun gebruiken en daarom organiseert de club zaterdag een supportersbus naar de wedstrijd in Groningen.

Er zijn 78 plekken beschikbaar voor de supporters om de Honselse helden aan te moedigen in de jacht op promotie naar de Hoofdklasse. Aangezien er inmiddels al 68 aanmeldingen binnen zijn, gaat het hard met de plaatsen in de supportersbus. Zorg dat je je op tijd aanmeldt voor een schitterende dag samen met de supporters met een oranje Honselersdijk hart.

Wil jij mee met de supportersbus om een onvergetelijke middag/avond mee te maken met het eerste elftal? Meld je dan nu aan tot uiterlijk vrijdagavond 19.00 uur bij Ab van Dijk via directie@svhonselersdijk.nl en maak ook direct de betaling in orde.

De betaling van de bus kan alleen via de bank, stort voor uiterlijk vrijdagavond 19.00 uur € 6,00 op banknummer
NL06 RABO 0135385563 met omschrijving: "Supportersbus Pelikaan + je naam" en je hebt gegarandeerd een plaats zaterdag in de bus naar Oostwold Westerkwartier.

Tot zaterdag, tot in Groningen!

Condubouw