Supportersbus richting VV Pelikaan met dank aan geweldige sponsoren
donderdag 9 juni 2022

Het eerste elftal wordt komende zaterdag gesteund door een grote groep supporters. Bijna 80 supporters met een oranje S.V. Honselersdijk hart reizen de oranjehemden per bus achterna. Op moment van schrijven zijn er nog 9 plekken over in de bus, maar het zou zomaar kunnen zijn dat deze plekken op moment van lezen al vergeven zijn.

De supportersbus wordt mede mogelijk gemaakt door een club fantastische sponsoren. Door de inbreng van de sponsoren hoeven de supporters maar een minimale bijdrage te leveren van €6,00 voor de verre rit naar Groningen.

Hierbij willen we de sponsoren bedanken voor de bijdrage. Naast de sponsoring van de kosten door DCVH, MACB Consultancy, Van der Mark Ketelonderhoud, Blue10 en Sosef-Knaap sponsort de bus. Willem de Bruijn eigenaar van Vollebregt Barten en vader van Steijn de Bruijn sponsort de hapjes en drankjes tijdens de busreis. Bedankt allemaal voor deze bijdrage!

Belangrijke informatie voor de supporters
- De bus vertrekt uiterlijk om 10:00 uur vanaf Sportpark de Strijphorst in het zonnige Honselersdijk. Zorg er dus voor dat je op tijd bent.
- Honselse gezelligheid kent geen tijd, maar toch zullen we ook weer terug richting het Westland vertrekken. De vertrektijd zal later nog gecommuniceerd worden.
- Uiteraard gaan we er vanuit dat iedereen zich netjes gedraagt. Een gezellig drankje hoort erbij, maar we willen ook graag welkom blijven bij de uitclubs en busvervoerder.

We gaan er zaterdag weer een ouderwets gezellige Honselse dag van maken. Op naar hopelijk een nieuwe bladzijde in de Honselse geschiedenisboeken...

Tot zaterdag, tot in de nacompetitie!

jem-id