100 duels in het eerste elftal voor Rik van Schie
zondag 1 mei 2022

Afgelopen zaterdag werd verdediger Rik van Schie in het spreekwoordelijke zonnetje gezet voor het behalen van een mooie mijlpaal in ons eerste elftal. In de afgelopen jaren is Rik een vaste waarde gebleken op de linksbackpositie, waardoor Rik inmiddels de magische grens van 100 wedstrijden in ons eerste elftal heeft bereikt.

Uit handen van voorzitter Erwin van der Mark en TC-lid Jan van Marrewijk ontving Rik van Schie voorafgaand aan het duel tegen SV Nootdorp (1-1) een mooie bos bloemen om deze mijlpaal te vieren. Helaas leverde de jubileumwedstrijd van Rik van Schie geen overwinning op, maar met een meer dan verdiend gelijkspel tegen de nummer 2 van de ranglijst mag er niet geklaagd worden.

We willen Rik nogmaals bedanken voor zijn jarenlange inzet en hopen nog vele jaren van Rik te mogen genieten bij S.V. Honselersdijk. Op naar het volgende jubileum in ons eerste elftal!

Van der Meer verzekeringen