Balsponsor bij S.V. Honselersdijk - SV Nootdorp: Van der Mark Ketelonderhoud
zaterdag 30 april 2022

Morgenmiddag trapt het eerste elftal om 14:30 uur weer af voor een thuiswedstrijd op Sportpark de Strijphorst. Tegen de nummer 2 van de ranglijst, SV Nootdorp, zal de formatie van trainer André Lourens alles op alles zetten om de drie punten in Honselersdijk te houden. De spelers beginnen alvast met een mentale voorsprong aan de wedstrijd, aangezien ze weten dat de wedstrijdbal wederom door een mooi bedrijf gesponsord wordt: Van der Mark Ketelonderhoud.

Van der Mark Ketelonderhoud is al meer dan 50 jaar een trots familiebedrijf en een bekende speler in het onderhoud van alle soorten ketels. Vanuit de tuinbouw heeft Van der Mark Ketelonderhoud zich steeds verder kunnen ontwikkelen en heeft het nu ook naam gemaakt in andere branches buiten het Westland. Enkele voorbeelden van onze opdrachtgevers zijn ziekenhuizen, wasserijen, tankopslag- en overslagbedrijven en diverse bedrijven uit de voedingsmiddelenindustrie.

De ervaring die Van der Mark Ketelonderhoud heeft opgedaan bij deze industriële klanten worden de laatste jaren dankbaar ingezet bij de diversen Westlandse aardwarmte projecten. Een situatie waarbij de Westlandse hands-on mentaliteit in combinatie met de industriële specialiteiten elkaar heel goed aanvullen. Wij kunnen wel zeggen dat wij de aangewezen partij zijn voor het onderhoud aan deze installaties.

Van der Mark Ketelonderhoud is trots om aanstaande zaterdag de balsponsor te mogen zijn bij de wedstrijd van ons vlaggenschip tegen SV Nootdorp.

jem-id