Komende zaterdag Super Saturday: Playa de Strijphorst
maandag 2 mei 2022

Het is weer tijd voor een knallende Super Saturday! Komende zaterdag speelt S.V. Honselersdijk thuis tegen Die Haghe, wat een spannende strijd om drie hele belangrijke punten belooft te worden. Na afloop van de kraker tegen de "oude bekende" staat er een 3e helft te wachten in de gezelligste kantine van het Westland.

Nu iedereen weer bijgekomen is van het spectaculaire Paasrad, kunnen we er weer vol tegenaan bij de volgende Super Saturday! Door de meivakantie periode verkeren we helemaal in de vakantiesferen, vandaar dat we ons sportpark voor één keer veranderen in Playa de Strijphorst. Trek je zomerse outfit maar aan, het is weer tijd voor de zomer in je bol.

Uiteraard zal er aan de deur gecontroleerd worden op leeftijd door middel van ID-controle. Voor leden geldt een minimumleeftijd van 16 jaar, voor niet-leden is er alleen toegang bij een leeftijd van 18 jaar en ouder.

Tot zaterdag, tot Super Saturday!

Van der Meer verzekeringen