Vacatures: coördinator en TC-lid voor JO7 t/m JO9 gezocht!
donderdag 28 april 2022

Voor onze jongste jeugdelftallen zijn we op zoek naar twee nieuwe, enthousiaste vrijwilligers. Voor de elftallen van de JO7 (Mini-F) tot en met de JO9 staat er zowel een vacature open voor coördinator als voor TC-lid. Lijkt het je leuk om als coördinator of TC-lid bij te dragen aan de ontwikkeling van de jongste jeugd van S.V. Honselersdijk? Dan ben je meer dan welkom!

Als coördinator of TC-lid van de JO7 t/m JO9 kom je terecht in een leuke club van enthousiaste vrijwilligers, die allemaal stuk voor stuk met veel energie het beste voor hebben voor S.V. Honselersdijk. De jeugd is de toekomst, en dus willen we er graag voor zorgen dat alles in de jongste jeugdafdeling goed geregeld is.

Heb je interesse in één van deze twee vrijwilligerstaken of wil je meer informatie ontvangen? Laat het dan weten in een e-mail richting tc-onderbouw@svhonselersdijk.nl.

Condubouw