VELO - S.V. Honselersdijk: Westlandse kraker staat garant voor spektakel
vrijdag 22 april 2022

Morgenmiddag is het eindelijk weer tijd voor een Westlandse derby in de eerste klasse. In Wateringen neemt VELO het om 14:30 uur op tegen S.V. Honselersdijk, wat garantie is voor spektakel. Eerder dit seizoen wist ons eerste elftal in een doelpuntrijke wedstrijd een 0-2 achterstand knap om te buigen in een welverdiende 3-2 overwinning. Het was vlak voor tijd Brian Valstar die de winnende treffer wist te maken, waarna het feest losbarstte op Sportpark de Strijphorst.

De wedstrijd van morgen zorgt niet alleen voor een Westlandse derby, maar ook voor een kraker tussen twee ploegen die zich graag in de top van de middenmoot willen nestelen. VELO en S.V. Honselersdijk doen op de ranglijst nagenoeg niet onder voor elkaar. Het resultaat na 18 wedstrijden voetbal is dat de oranjehemden 1 punt voorsprong hebben op de Wateringse formatie. De winnaar van de derby mag zich na afloop met trots melden in het linkerrijtje, terwijl de eventuele verliezer toch nog op moet passen voor de achtervolgende clubs op de ranglijst.

Alle ingrediƫnten zijn aanwezig voor een spannende kraker op het sportpark van VELO, waar om 14:30 uur afgetrapt zal worden. Na afloop staat er ook nog een 3e helft op het programma in de kantine van VELO, maar eerst zal er op het veld uitgevochten worden wie zich de winnaar van de Westlandse derby mag noemen.

Tot morgen langs de lijn bij de Westlandse kraker!

jem-id