Sponsoren in het zonnetje bij presentatie nieuwe kledinglijn S.V. Honselersdijk
dinsdag 19 april 2022

Afgelopen zaterdag verschenen alle elftallen van S.V. Honselersdijk in het nieuwe tenue aan de aftrap van de wedstrijden. Een feestelijk moment, waar voorafgaand en na afloop van de wedstrijd van het eerste elftal uitgebreid bij stil werd gestaan. De sponsoren en leveranciers die dit mogelijk hebben gemaakt, ontvingen namens de vereniging en de sponsorcommissie een mooi aandenken aan het prachtige nieuwe tenue.

Uit handen van voorzitter Erwin van der Mark mochten Anne-Marije van Schie-Lievaart en Edward Koornneef namens Jumbo Koornneef de bedankjes in ontvangst nemen. Jumbo Koornneef is shirtsponsor van de gehele jeugdafdeling geworden, waardoor alle jeugdelftallen van S.V. Honselersdijk de komende jaren met trots de naam van de supermarktketen bij zich dragen.

Monique en Geert van Veen zorgen er met Prins Group voor dat de selectie de komende jaren in prachtige tenues en trainingskleding kan voetballen. Door het opengebroken sponsorcontract met de hoofdsponsor kan ons uithangbord van de club met recht ook hét uithangbord genoemd worden. Namens de club en de sponsorcommissie kregen Monique en Geert ook een replica van het wedstrijdshirt mee naar huis.

Tot slot mochten de leveranciers van de kleding uiteraard niet ontbreken op deze feestelijke dag. Frank Krijger (11Teamsports) en Teun Bakker (Robey) hebben er samen met de kledingcommissie voor gezorgd dat S.V. Honselersdijk de komende jaren zich op het veld kan onderscheiden in een prachtig tenue. We willen hen dan ook van harte bedanken voor de inzet en het mooie resultaat in onze eigen clubkleuren.

De overhandigingen werden prachtig op beeld vastgelegd door Koos Ophorst, waarvoor uiteraard ook vele malen dank.

Samen op naar vele mooie sportieve hoogtepunten in ons nieuwe tenue!

Van Dijk Brouwer Installatietechniek