Aftellen tot het Paasrad: nog maar 3 dagen!
woensdag 6 april 2022

Het grote aftellen tot het Paasrad is begonnen. Met nog maar 3 dagen en een paar uur op de teller kijken we reikhalzend uit naar de grote dag van het eerste Paasrad bij S.V. Honselersdijk. Komende zaterdag zullen om 17:00 uur de deuren wagenwijd opengezet worden voor alle liefhebbers van de Honselse gezelligheid.

Een nieuw feest zorgt natuurlijk voor nieuwsgierige vragen en prachtige verbeeldingen van hoe het er zaterdag precies uit zal komen te zien. Zelfs voor de niet-dagjesmensen is het soms nog wat onwennig en dus zetten we hieronder zoveel mogelijk informatie op een rijtje. Dit zodat alleen de echte dagjesmensen zaterdag nog verdwalen, want die leren het natuurlijk nooit…

Tickets donderdag in je mailbox
Het was tijdens de kaartverkoop een heuse strijd om kaarten te bemachtigen, in de openbare verkoop waren we zelfs binnen 2 minuten uitverkocht. De gelukkigen die één of meerdere kaarten hebben weten te bemachtigen, ontvangen de tickets morgen per e-mail.

De tickets hoeven niet uitgeprint te worden, het vertonen op je mobiele telefoon bij de ingang is zaterdag voldoende. Mocht je vrijdagochtend nog steeds geen tickets hebben ontvangen, controleer dan eerst je ‘ongewenste e-mail’. Indien zich er dan nog steeds problemen voordoen, kun je contact opnemen met de organisatie via pr@svhonselersdijk.nl.

Toegang tot het Paasrad
Bezoekers hebben alleen toegang tot het Paasrad bij het vertonen van een geldig ticket en een geldig legitimatiebewijs waarmee aangetoond wordt dat de bezoeker minimaal 18 jaar oud is. Mocht er niet aan deze voorwaarden voldaan worden, dan is er helaas ook geen toegang tot het Paasrad.

Garderobe
Eén van de tradities van de Super Saturdays en voornamelijk het Kerstrad is dat het gastenboek, Facebook en Instagram de volgende dag vol staan met foto’s en berichten over vermiste jassen. Uiteraard willen we dit bij het Paasrad voorkomen, vandaar dat er meer ruimte beschikbaar is gemaakt voor alle jassen. In kleedkamers 1, 2 en 3 op de begane grond is er een zelfservice garderobe, waarbij de jassen opgehangen kunnen worden.

Een kleine tip voor de dagjesmensen onder ons: zorg ervoor dat je zaterdag niet je nieuwste Airforce jas aantrekt naar het Paasrad. Dit om teleurgestelde gezichten te voorkomen bij eventuele vermiste of beschadigde jassen, aangezien S.V. Honselersdijk hier niet voor aansprakelijk gehouden kan worden.

Muntenverkoop
Om het voor iedereen makkelijker te maken, zullen we tijdens het Paasrad alleen nog maar met munten werken. De munten kunnen bij de muntenbalie gekocht worden, let er wel op dat de munten alleen nog maar gepind kunnen worden. De muntenbalie is bij de ingang op de eerste etage van ons clubgebouw terug te vinden.

Toiletten
Heb je hoge nood tijdens het Paasrad? Geen paniek, het enige dat je hoeft te doen is naar buiten lopen. Recht voor je neus vind je daar namelijk zaterdag de toiletten terug. De toiletten in het clubgebouw zijn gesloten om eventuele druktes te voorkomen.

In de komende dagen volgt er nog meer informatie over de invulling van de dag zelf. Denk hierbij aan het rad, de paasdames, de DJ’s, het feest en ga zo maar door. Blijf de website en social media kanalen in de gaten houden, zodat je niets mist over het Paasrad.

Voor nu zeggen we: tot zaterdag, tot Paasrad!

jem-id