Vanaf vandaag sparen bij Jumbo Koornneef voor S.V. Honselersdijk voetbal
maandag 4 april 2022

Vanaf vandaag, maandag 4 april, kan er bij Jumbo Koornneef in Naaldwijk, Kwintsheul en Wateringen gespaard worden voor voetballen van lokale voetbalverenigingen. De voetballen die gespaard kunnen worden zijn V.V. Naaldwijk, R.K.V.V. Westlandia, S.V. Honselersdijk, V.V. Quintus, S.V. KMD en S.V. VELO!

Bij iedere €10,00 aan boodschappen ontvangen klanten bij Jumbo Koornneef in Naaldwijk, Kwintsheul en Wateringen een actiezegel en bij 10 zegels is de spaarkaart vol. Met een volle spaarkaart en bijbetaling van €9,95 kan de klant een de voetbal van de gewenste club t.w.v. €34,95 uitkiezen. Van de voetbalclubs V.V. Naaldwijk en R.K.V.V. Westlandia is er een speciale jubileumeditie ontworpen om het 100-jarig bestaan van de clubs te vieren. De te sparen ballen van db SKILLS hebben maat 5.

We hopen natuurlijk binnenkort veel talenten in Honselersdijk en omstreken te zien voetballen met een echte voetbal van S.V. Honselersdijk!

Van Dijk Brouwer Installatietechniek