Schaduwcoach: Gat geslagen in de top van het klassement
woensdag 30 maart 2022

In de afgelopen wedstrijden werden goede resultaten geboekt door het eerste elftal van S.V. Honselersdijk. Hoewel er dinsdagavond 2-1 werd verloren van Die Haghe, werden er in de voorgaande wedstrijden mooie overwinningen bij elkaar gevoetbald tegen Argon (2-1) en Forum Sport (2-4). De uitslagen van deze drie wedstrijden hebben gezorgd voor een verschuiving in het klassement van de Schaduwcoach competitie. De 'negatieve' Schaduwcoaches zijn iets terug gezakt in het klassement en de coaches met iets positievere voorspellingen hebben uiteraard een kleine opmars gemaakt.

In de top van het klassement zien we dat de bovenste twee Schaduwcoaches - Buurman en Thoentje - een klein gat hebben geslagen met de rest van de top 10. Met 52 punten staan ze boven J.O.Waldner (49 punten) en een drietal gedeelde nummers 4 met 47 punten (Marco, Sjon en Theo op de fiets).

Ook de strijd om de rode lantaarn is bijzonder spannend. Momenteel kunnen drie Schaduwcoaches zichzelf terugvinden op een gedeelde laatste plaats. De gelukkigen zijn Lars Middelburg, Michel van Zanten en Schietjuhh, allen met 19 punten.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek