Update kledinglijn: zaterdag 16 april iedereen in het nieuwe tenue
donderdag 24 maart 2022

Waarschijnlijk is het jullie niet ontgaan, maar al enige tijd zijn er wereldwijd problemen met leveringen van tal van producten. Helaas gold dat ook voor de levering van onze nieuwe kledinglijn. Dus wat later dan eerst door ons werd verwacht, maar de datum dat alle voetballende leden van onze club in het nieuwe wedstrijdtenue voetbalt komt nu snel dichterbij.

Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid voetbalt iedereen van S.V. Honselersdijk op zaterdag 16 april aanstaande in het nieuwe wedstrijdtenue. De week voor 16 april zullen wij de nieuwe tenues uitreiken aan alle teams én de oude tenues nemen wij dan direct in. Wanneer dat precies zal zijn wordt later nog gecommuniceerd met de teams.

De nieuwe webshop voor de kledinglijn zal ook rond 16 april gereed zijn. In de webshop zijn onder meer trainingspakken, tassen, trainingstenues etc. te bestellen tegen een aantrekkelijke prijs.

Zijn er vragen over de nieuwe kledinglijn of de levering daarvan? Neem gerust contact op met Robin van Dijk (06-57546484) of Paul Groenewegen (06-43888820)

Condubouw