Paasrad informatie en kaartverkoop
dinsdag 15 maart 2022

Het is nog minder dan een maand tot de eerste editie van het nieuwe Paasrad. Terwijl het aftellen in weken langzamerhand verandert in dagen, begon afgelopen woensdag de kaartverkoop voor het Paasrad van zaterdag 9 april. Het aantal enthousiaste reacties was overweldigend, binnen recordtijd vlogen de kaarten de deur uit. Tijdens de kaartverkoop ontving de organisatie nogal wat vragen over de opzet en de kaarten voor het Paasrad, dus vandaar dat we alles even duidelijk op een rijtje zetten.

Paasrad: nieuw feest, nieuw jasje
Het Paasrad is ontstaan doordat het Kerstrad afgelopen december helaas niet door kon gaan door de geldende coronamaatregelen. De Honselse gezelligheid werd gemist, tijd om dit zo snel mogelijk nog eens in te halen. Het Paasrad is hier de ultieme gelegenheid voor, maar dan wel met een andere opzet. Het rad komt zeker weten terug op zaterdag 9 april, maar niet zo prominent als bij het Kerstrad. Dat betekent flink minder rondes, want ditmaal draait het vooral om de Honselse gezelligheid die iedereen zo heeft gemist!

Daarnaast willen we het voor iedereen leuk houden en de sponsoren niet 2 keer per jaar om een gunst hoeven vragen voor de sponsoring van onze mooie prijzen en toebehoren voor het Kerst- of Paasrad. En aangezien er grootse plannen op de agenda staan voor het komende Kerstrad, houden we het voor nu logischerwijs iets rustiger en richten we ons op de Honselse gezelligheid.

Een grote verandering ten opzichte van het Kerstrad is dat we weer terugkeren naar waar het allemaal begon: de kantine. Het Paasrad zal vooral gericht zijn op de Honselse gezelligheid, de kantine is de uitgelezen plek voor deze nieuwe opzet. Door de beperkte capaciteit komt het rad weliswaar veel minder terug, maar dat maakt het niet minder gezellig.

Naast de kantine zal er nog een ruimte van het clubgebouw gebruikt worden voor het Paasrad. Welke ruimte dit is en hoe dit uit zal pakken, gaan jullie op zaterdag 9 april meemaken.

Kaartverkoop
De terugkeer naar het clubgebouw betekent dat er een beperkte capaciteit is voor het aantal bezoekers van het Paasrad. We gaan geen mensen stapelen, vandaar dat er besloten is om over te gaan op een kaartverkoop.

Hierbij is er sinds afgelopen woensdag voorrang gegeven aan leden en vrijwilligers van de club. Uit het grote aantal enthousiaste reacties hebben we begrepen dat het liefst iedereen voorrang had gehad op de kaartverkoop. Helaas is het aantal aanvragen groter dan de capaciteit en dus zullen we mensen moeten teleurstellen.

Maar niet getreurd, want morgen om 12:00 uur volgt de laatste kans om kaarten te kopen voor het Paasrad. De organisatie heeft de definitieve capaciteit vastgesteld en de laatste kaarten zullen in de openbare verkoop gaan. Hierbij heeft iedereen om klokslag 12:00 uur de kans om zijn/haar kaarten binnen te slepen. De link voor de kaartverkoop zal morgenochtend op de website en social media kanalen gedeeld worden.

Aftellen
Nadat morgen de laatste kaarten over de digitale toonbank zijn gevlogen, kan het grote aftellen beginnen. Het Ministerie van Feest zet achter de schermen alle voorbereidingen in volle gang om er zaterdag 9 april één groot feest van te maken. Wij hebben er zin in, hopelijk jullie ook.

Mochten er nog vragen zijn over het evenement of de kaartverkoop, dan kunnen deze per mail gestuurd worden naar pr@svhonselersdijk.nl.

Tot zaterdag 9 april, tot Paasrad!

Prins Group