Laatste kaarten Paasrad in openbare verkoop (OP=OP)
woensdag 16 maart 2022

Update: Wauw! Binnen 2 minuten waren alle resterende kaarten uitverkocht. De kaarten vlogen opnieuw werkelijk over de digitale toonbank, het enthousiasme voor het Paasrad was ongekend groots. Helaas betekent dit ook dat we flink wat mensen moeten teleurstellen, maar we hopen jullie allemaal snel weer bij onze andere evenementen terug te zien. Voor de gelukkigen met een kaartje: laat het aftellen maar beginnen. Tot zaterdag 9 april, tot Paasrad!

---------------------------------------------------------

De verkoop van de allerlaatste Paasrad kaarten is zojuist gestart! In de openbare verkoop is het voor iedereen mogelijk om de laatste tickets te scoren, met een maximum van 4 kaarten per bestelling. De kaarten voor de leden en vrijwilligers vlogen in recordtijd over de digitale toonbank, dus zorg ervoor dat je op tijd bent voor jouw kaarten!

Zien we jou op zaterdag 9 april terug op de eerste editie van het Paasrad? Koop jouw tickets door op onderstaande link te klikken!

KOOP HIER JOUW PAASRAD KAART(EN)

Let op:
- De minimumleeftijd van het evenement is 18 jaar, uiteraard wordt er aan de deur gecontroleerd op legitimatiebewijzen.
- Er is een maximum van 4 kaarten per bestelling om iedereen een eerlijke kans te geven bij de verkoop.

Kaart(en) binnen, wat nu?
Het grote aftellen kan beginnen! Om te beginnen hebben we voor het gemak alle informatie over het Paasrad voor je op een rijtje gezet, zodat je op zaterdag 9 april niet voor een verrassing komt te staan. Uiteraard zal er in de komende weken in aanloop naar het Paasrad nog meer informatie volgen, maar dat zie je vanzelf verschijnen op onze website en social media kanalen.

Tot zaterdag 9 april, tot Paasrad!

Condubouw