Drie uit zes voor selectie bij bezoek aan Valken'68
maandag 14 maart 2022

Afgelopen zaterdag speelde zowel ons eerste als tweede elftal uit bij Valken'68. Een gehele voetbaldag in Valkenburg onder de rook van Leiden voor de mannen van trainers André Lourens en Jasper Steringa. De twee belangrijke duels zorgden voor gemengde gevoelens, aangezien alleen het tweede elftal aan het langste einde wist te trekken. Hierdoor vertrokken de oranjehemden met drie van de zes punten terug naar het Westland.

Bij het tweede elftal werd Nick van der Kraan de matchwinner door het enige doelpunt van de wedstrijd te maken. Door de overwinning stijgt het tweede elftal naar een mooie 6e plek, waarmee het aansluit bij de top van de middenmoot in de reserve eerste klasse.

Helaas wist het eerste elftal het 'kunstje' van het tweede elftal niet te herhalen. Tegen een heel effectief Valken'68 stond het bij rust al 3-0 voor de thuisspelende club. In de tweede helft wisten de Honselersdijkers nog terug te komen tot 3-1 door een doelpunt van Tom van Veen, maar helaas bleef het daarbij. Hieronder is de samenvatting van de wedstrijd te zien, vastgelegd door de journalisten van Leidsamateurvoetbal.

Komende zaterdag neemt het eerste elftal het op tegen Argon, die als bezoekers naar Sportpark de Strijphorst komen. Het tweede elftal neemt het thuis op tegen Quick Boys 3.

Tot komende zaterdag op Sportpark de Strijphorst!

jem-id